ماجرای حضور مدیر محروم فوتبالی در باشگاه معروف فوتسال

حضور عباس ترابیان در یکی از باشگاه‌های معروف فوتسال سبب ایجاد حواشی زیادی شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال که سابقه ریاست کمیته فوتسال را هم در کارنامه خود دارد، چند ماه پیش به همراه علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال، به مدت ۵ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد. پس از این رای ترابیان و کفاشیان از کمیته استیناف درخواست تجدید نظر کردند و حال پس از گذشت یک سال، کمیته استیناف رای خود را در خصوص این ۲ نفر صادر کرد و ترابیان به مدت ۳ سال و کفاشیان هم به مدت یک سال از فعالیت در تمامی رشته‌های ورزشی محروم شدند.


بیشتر بخوانید:


با توجه به محرومیتی که ترابیان دارد امروز در خبر‌ها آمده بود که او به صورت غیر قانونی با باشگاه فوتسال مس سونگون فعالیت دارد و به عنوان مشاور امور بین الملل در این باشگاه فعالیت می‌کند.

ترابیان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تکذیب این خبر اظهار داشت: این خبر اصلاً درست نیست و من آن را به شدت تکذیب می‌کنم. بنده هیچ فعالیتی در باشگاه مس سونگون ندارم و بعضی از مواقع دوستان با من تماس‌هایی می‌گیرند و راجع به برخی از مسائل گوناگون فوتسال با من مشورت می‌کنند. بنده نه استخدام جایی هستم و نه حقوقی از این باشگاه می‌گیرم و همان طور که گفتم فقط در حد یک مشورت به دوستان کمک می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار