لحظه تخریب خانه سه طبقه بر اثر رانش زمین

رعایت نکردن اصول ساخت و ساز و ساخت خانه در حریم رودخانه موجب شد تا بر اثر سیل و رانش زمین یک خانه سه طبقه تخریب شود.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از خطراتی که همیشه جان انسان را مورد تهدید قرار می‌دهد رانش زمین یا سیل است. ساخت و ساز عده‌ای سودجو به همراه تعدادی ناآگاه در حریم رودخانه‌ها یا سواحل موجب می‌شود تا سالیانه تعدادی قربانی خشم طبیعت شوند. ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تخریب یک خانه مسکونی در حادثه سیل و رانش زمین در گوانژی چین را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو که توسط یکی از افراد محلی و با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود پس از بالاآمدن آب رودخانه و وقوع سیل ناگهان بر اثر رانش زمین این خانه تخریب می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد بر اثر رانش زمین این خانه سه طبقه که دقیقا در حریم رودخانه ساخته شده بود تخریب می‌شود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. ظاهرا ساکنان این خانه سه طبقه پس از احساس خطر، آن را ترک کرده بودند.


بیشتر بخوانید

لحظه وحشتناک بلعیده شدن خانه ها بر اثر رانش زمین


گفتنی است؛ تخریب این خانه سه طبقه در چین بر اثر وقوع سیل و رانش زمین در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو هفته پیش نیز تخریب چند خانه مسکونی بر اثر رانش زمین در یکی از شهر‌های ساحلی نروژ خبرساز شده بود. در آن حادثه هشت خانه که در کنار ساحل شهر «آلتا» ساخته شده بود بر اثر رانش زمین تخریب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار