لحظه وحشتناک حمله کروکدیل به شناگر هندی!

مرد محلی که در یکی از رودخانه های هند در حال شنا بود به طرزی وحشتناک مورد حمله کروکدیل قرار گرفت و به زیر آب کشیده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه وحشتناک حمله کروکدیل به یک مرد محلی در هند را به تصویر می‌کشد. «آمیت جاتاو» ۳۰ ساله به همراه دوستش در داخل یک رودخانه در حال شنا بودند که ناگهان توسط یک کروکدیل به زیر آب کشیده شد. ویدئویی که توسط تلفن همراه یکی از آن‌ها تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد.

در ابتدای این ویدئو آمیت به همراه دوستش «گاجِندرا یاداو» در حال شنا در داخل رودخانه دیده می‌شوند. لحظاتی بعد در حالی که آن‌ها در نزدیک یکدیگر حضور دارند آمیت به طور ناگهانی به زیر آب کشیده می‌شود. دوست او «گاجندرا» که متوجه حمله کروکدیل شده بود در این لحظه یک ضربه با پای خود به سر این حیوان وارد کرده و موجب فراری دادن آن می‌شود. کروکودیل با ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود پای آمیت را از میان آرواره‌های خود رها کرده و فرار می‌کند. این اتفاق در منطقه «کالیاسوت دام» در بهوپال در مرکز هند رخ داد.


  • بیشتر بخوانید

صحنه ای عجیب از وفاداری یک سگ روی پل!


پس از این حادثه آمیت که از ناحیه ران پا دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد. پزشکان از ۳۰ بخیه برای بستن زخم ایجادشده روی ران پای این جوان استفاده کردند. پس از این حادثه آمیت در بیمارستان در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی هند گفت: «ناگهان در ران پایم درد شدیدی را احساس کردم. متوجه شدم به زیر آب کشیده می‌شوم. در آن لحظه که متوجه حمله کروکدیل شدم فکر می‌کردم که توسط این حیوان کشته شوم.»

پس از انتشار این خبر اداره جنگلبانی محلی هند اعلام کرد که این دو جوان در یک منطقه ممنوعه اقدام به شنا کرده اند.

گفتنی است؛ این سومین حمله کروکدیل به انسان طی ۹ سال گذشته در منطقه بهوپال به شمار می‌رود. در ژوئن سال ۲۱۰۷ «سانجای سینگ» ۱۷ ساله که توسط یک کروکدیل مورد حمله قرار گرفته بود جانش را از دست داد. او به همراه دوستانش در حال شنا در رودخانه بود که این اتفاق رخ داد. همچنین در سپتامبر سال ۲۰۱۴ نیز یک مرد ۴۶ ساله در حال ماهیگیری بود که مورد حمله کروکودیل قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابا
۲۲:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
خدا رحم کرد
Portugal
پرتغال
۰۰:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
به نظرم فیلم درست کردن برای یوتیوب و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
واقعا احمق بودند بدون اینکه اطلاعاتی از رود خانه داشته باشند رفتند تو آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
رودخانه اصلا جای شنانیست رودخانه جای مار و ۱۰ جور آبزی خطرناکه شناکردن فقط دریا یااستخر