توقیف پراید و کشف ۵۸ کیلو تریاک/۳ کشته در حادثه رانندگی محور‌های فارس

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروزشنبه ۲۴ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صحت عمل مامور وظیفه شناس پلیس فارس

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس از صحت عمل مامور وظیفه شناس یگان تکاوری در برگرداندن اموال به صاحبش خبر داد.

سرهنگ کوروش سالمی گفت: یکی از ماموران یگان تکاوری، هنگام انجام وظیفه در محور فیروزآباد – کوار، یک عدد کیف پول حاوی طلا و جواهرات به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، یک فقره چک پشت نویسی شده به مبلغ ۴۳ میلیون ریال، پول نقد به ارزش بالغ بر یک میلیون ریال و ۹ عدد عابر بانک به همراه رمز را پیدا می‌کند.

او افزود: این مأمور وظیفه شناس با همکاری مسئولان مربوطه پس از صورتجلسه کلیه اموال مکشوفه، صاحب این اموال را شناسایی و آن‌ها را به صاحبش تحویل داد.

سرهنگ سالمی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام این مأمور انتظامی، گفت: ترویج فرهنگ صداقت و امانتداری در آحاد جامعه امری ضروری است و به دلیل صحت عمل و وظیفه شناسی این مامور پلیس، از وی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

توقیف پراید و کشف ۵۸ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک سواری پراید و کشف ۵۸ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سروستان-شیراز، به یک سواری پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۵۸ کیلو تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک سواری ۴۰۵ که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، گفت: رانندگان هر دو خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

واژگونی پیکان با یک کشته و ۳ مجروح

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر واژگونی پیکان در محور آباده به سمت خرمبید، یک نفر کشته و ۳ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور آباده به سمت خرمبید به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پیکان با ۴ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن، یک نفر از آنان فوت و ۳ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی اظهار کرد: کارشناسان عدم توجه به جلو راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

مگان حامل تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف یک سواری مگان و کشف ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری مگان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط و ۲ نفر متهم در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی این شهرستان با جدیت مبارزه با سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار داده است و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

واژگونی پژو با ۲ کشته

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر واژگونی یک سواری پژو پارس در محور مواصلاتی شهرستان سروستان، ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: روز گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی شهرستان سروستان به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با ۲ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده است که واژگون و بر اثر آن هر ۲ نفر در دم فوت شده اند.

رئیس پلیس راه شمالی استان بیان کرد: کارشناسان نداشتن توجه به جلو از جانب راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کرده‌اند.

مصدومیت بر اثر انفجار گاز در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از بروز حادثه انفجار گاز در این شهرستان و مصدومیت یک نفر و خسارت به یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سرهنگ محمدعلی فرهادی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع انفجار در یکی از خیابان‌های شهرک امام خمینی، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی با حساسیت ویژه در محل حاضر شدند.

او افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد بر اثر انفجار گاز در طبقه زیر زمین، یک ساختمان دچار آتش سوزی شده و مالک آن دچار سوختگی شده است.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه آتش توسط عوامل امدادی خاموش شد، گفت: مصدوم برای مداوا به بیمارستان اعزام و تحت درمان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان بر اثر نشت گاز شهری منزل مسکونی دچار حریق و انفجار شده است، به شهروندان توصیه کرد در هنگام استفاده از گاز اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

حضور به موقع پلیس مانع از خودکشی شهروند سروستانی شد

فرمانده انتظامی سروستان گفت: حضور و اقدام به موقع پلیس مانع از خودکشی فردی جوان در این شهرستان شد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شهروندی در یکی از کارگاه‌های راه‌سازی، قصد خودکشی را دارد که بلافاصله عوامل انتظامی و مشاوران در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: کارکنان انتظامی با انجام مشاوره روانشناختی موفق شدند فرد جوان که بدلیل عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایا، قصد پرتاب خود از بالای ساختمان به پایین داشته است را از این اقدام منصرف و از مرگ حتمی نجات دهند.

سرهنگ مجتهدی با بیان اینکه پلیس در همه حال و با تمام امکانات آماده ارائه انواع خدمات انتظامی-مشاوره‌ای و ... به مردم است، بیان کرد: مسئولان شهرستان سروستان، از اقدام به موقع و هوشیارانه پلیس تقدیر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.