تغییرات زمان بندی امتحانات پایان ترم در دانشگاه علم و صنعت

معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران، تاریخ آزمون‌های نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران، تاریخ آزمون‌های نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را از روز شنبه ۳۱ خرداد تا شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد.

 سیادت موسوی (مدیر امور آموزش) در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این مطلب، افزود: بازه اول برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز یکشنبه ۱۵ تیرماه آغاز و در روز شنبه ۲۸ تیرماه به پایان می‌رسد و بازه دوم برای اجرای فشرده دروس عملی که نیاز به حضور دانشجو دارد، از روز شنبه یک شهریورماه آغاز و تا چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ادامه خواهد یافت.

وی همچنین افزود: تاریخ تایید نهایی نمرات مقطع کارشناسی برای دروس نظری، ۱۵ مرداد، زمان تایید نهایی نمرات مقاطع تحصیلات تکمیلی برای دروس نظری، ۳۰ مرداد و تاریخ تایید نهایی نمرات دروس عملی در کلیه مقاطع، ۲۰ شهریور است.

مدیر امور آموزش دانشگاه، زمان انتخاب واحد و شروع ترم تابستان را به شرح ذیل اعلام نمود:

انتخاب واحد ترم تابستانه از ۳۰ خرداد شروع و در ۱ مرداد به اتمام می‌رسد و شروع کلاس‌های ترم تابستان از ۴ مرداد تا ۵ شهریور خواهد بود. امتحانات ترم تابستان نیز از ۱۰ تا ۱۵ شهریور و زمان تایید نمرات ترم تابستان، ۲۲ شهریورماه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


وی در پایان در خصوص زمان انتخاب واحد نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: انتخاب واحد نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در بازه ۲۴-۲۶ شهریورماه و تاریخ شروع کلاس‌ها در نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۲۹ شهریورماه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار