افتتاح کارگاه تولیدی در روستای قرح بخش فلارد

کارگاه تولید جوراب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون ریال در روستای قرح شهرستان لردگان به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ملک محمد قربانپور فرماندار لردگان از افتتاح اولین کارگاه تولید جوراب در روستای قرح از توابع بخش فلارد این شهرستان خبر داد و گفت: این کارگاه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او افزود: این میزان اعتبار شامل یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی و ۲۵۰ میلیون ریال آورده مالک است.

قربانپور اضافه کرد: در این کارگاه سالانه ۱۰۰ هزار جفت جوراب تولید می‌شود و برای شش نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد کرده است.


بیشتر بخوانید: پرداخت یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی


فرماندار شهرستان لردگان گفت: با توجه به قانون اشتغال پایدار روستاییان و عشایر در سطح کشور و حمایتی که از روستاییان از طرف دولت انجام می‌شود این کارگاه از محل اعتبارات اشتغال روستایی به بهره برداری رسیده و خوشبختانه سرمایه گذار توانسته است به خوبی از این فرصت استفاده کند.

قربانپور ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی با مشارکت صندوق کارآفرینی امید، اداره کار، بهزیستی و سایر ثمن‌های که به صورت غیر مستقیم با این مجموعه همکاری می‌کنند ارائه شده است.

قرح، روستایی از توابع بخش فلارد شهرستان لردگان است که در فاصله ۱۶۹ کلیومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار