تعامل انتظامی و مرزبانی پیام آور آسایش برای مردم است

فرمانده انتظامی مهران در نشست صمیمی با فرمانده هنگ مرزی شهرستان گفت: تعامل انتظامی و مرزبانی، پیام آور آسایش و آرامش برای مردم به ویژه در شهر‌های مرزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی مهران ضمن تبریک انتصاب سرهنگ محسن کشتکار به عنوان فرمانده مرزبانی شهرستان مهران، گفت: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده مرزبانی و انتظامی دست یافتنی است.

او تعامل نیروی انتظامی و مرزبانی در مرز‌های کشور را پیام آور آسایش و آرامش مردم دانست و افزود: این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء می‌دهد.

شهبازبیگی بیان کرد: امنیت بزرگترین نعمت الهی است که در همه ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیاز اصلی جامعه بوده و ایجاد و گسترش آن در کنار تلاش پلیس نیازمند مشارکت همگانی است.

او نیروی انتظامی و مرزبانی را دو نیرو مقتدر و برخاسته از بطن جامعه دانست و مطرح کرد: این نیرو‌ها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری است.

سرهنگ محسن کشتکار فرمانده مرزبانی شهرستان مهران نیز اظهار کرد: امروز اشراف اطلاعاتی و همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی در سطح بالایی در بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی وجود دارد که ثمره این تلاش‌ها برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.