ضرورت استفاده از خدمات الکترونیکی درنظام اداری

استاندار زنجان گفت: زنجان در سطح کشور به استان برق و آی تی و الکترونیک معروف است و باید تمام خدمات به صورت الکترونیکی باشد.

ضرورت استفاده از خدمات الکترونیکی درنظام اداریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،فتح الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ثبت احوال و جمعیت راهبردی در محل استانداری زنجان، وضعیت استان زنجان در بحث ازدواج را بسیار مطلوب اعلام کردو گفت: این استان در ازدواج رتبه خوبی در سطح کشور دارد.

او به وضعیت طلاق در استان اشاره و تصریح کرد:این استان در خصوص طلاق جزو استان‌های آخر کشور است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه در زمینه ولادت استان زنجان وضعیت چندان خوبی ندارد، گفت: نرخ رشد جمعیت در استان بسیار کم و نگران کننده است.

حقیقی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی نمی‌شود کاری کرد، افزود: بدون برنامه ریزی کار کردن خیلی سخت است و برای چند سال آینده که جامعه به سمت پیری می‌رود باید برنامه ریزی مدون در دستور کار قرار گیرد.

او ادامه داد: ثبت احوال استان نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: زنجان در سطح کشور به استان برق و آی تی و الکترونیک معروف است و باید تمام خدمات به صورت الکترونیکی باشد.

استاندار زنجان، افزود: مدیری که برنامه ریزی داشته باشد موفق خواهد بود و بلعکس مدیری که برنامه برای کار‌های خود نداشته باشد موفق نمی‌شود.

حقیقی با بیان اینکه ثبت احوال گفتمان غالب ما گفتمان برنامه ریز‌ی باید باشد، ابراز کرد: ثبت احوال عامل مهم توسعه یافتگی جامعه است.

او  با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند، افزود: برای تامین آرامش جوانان باید برنامه ریزی لازم را داشته باشیم و شرایط ازدواج برای آن‌ها مهیا شود و با همزیستی به آرامش برسند.

استاندار زنجان، افزود: باید آینده نگری لازم در حوزه جوانان را داشته باشیم و از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.