نتایج نظرسنجی رویترز و موسسه ایپسوس نشان داد؛

۵۳ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ در مهار کرونا راضی نیستند

نتایج جدیدترین نظرسنجی در آمریکا از نارضایتی بیشتر مردم این کشور از عملکرد رئیس‌جمهورشان حکایت دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، نتایج نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه ایپسوس حاکی از آن است که ۵۳ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد دونالد ترامپ در مهار شیوع کووید - ۱۹ راضی نیستند.

این آمار و ارقام در مقایسه با هفته گذشته تغییری نکرده است و در عین حال نسبت به اواخر ماه مارس زمانیکه آمریکایی‌ها واکنش ترامپ را به این همه گیری با اختلافی اندک تایید کردند کاهشی قابل توجه نشان می‌دهد.

دونالد ترامپ اوایل امسال تلاش کرد اهمیت کووید-۱۹ را که از زمان گزارش نخستین مورد ابتلا در اواخر ماه ژانویه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر را در آمریکا مبتلا کرده است خیلی جدی جلوه ندهد.

جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از محبوبیت بیشتری برخوردار است اگرچه محبوبیت وی نیز نسبت به هفته گذشته کاهشی اندک نشان می‌دهد.

ترامپ به خاطر نحوه واکنش دولت فدرال به همه گیری کرونا که اقتصاد آمریکا را تحت شعاع قرار داد و به دنبال آن بیش از ۳۸ میلیون آمریکایی متقاضی دریافت مزایای بیکاری شدند با موج گسترده‌ای از انتقاد‌ها مواجه شده است.

دونالد ترامپ بدون هیچ سند و مدرکی فرمانداران دموکرات را به ادامه محدودیت‌های مربوط به کرونا با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور و از بین بردن فرصت پیروزی مجدد وی در انتخابات ماه نوامبر متهم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۹
یعنی۴۷درصدراضین؟!
آخرین اخبار