وزیر راه و شهرسازی:

فرودگاه رامسر بین المللی می‌شود

محمد اسلامی در رامسر گفت: با ساخت باند جدید فرودگاه رامسر ، زمینه ایجاد مرز هوایی خارجی در این فرودگاه نیز در حال فراهم شدن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر با تبریک به مردم استان‌های مازندران و گیلان جهت فرود هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال در فرودگاه رامسر گفت: ارتقا فعالیت شرکت‌های فرودگاهی از ۲ شرکت به ۱۶ شرکت در فرودگاه رامسر نشان دهنده بزرگی این پروژه است.

او افزود: توسعه ترمینال و ناوبری فرودگاه رامسر در دستور کار شرکت فرودگاه‌ها قرار بگیرد تا شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

بیشتر بخوانید: افتتاح ۲۱پروژه فرودگاهی تا پایان سال

محمد اسلامی با بیان اینکه با بهره برداری از باند جدید فرودگاه زمینه گسترش پرواز‌های داخلی فراهم شده است، ادامه داد: با توجه به طرح‌های توسعه‌ای که در فرودگاه رامسر اجرا شد زمینه بین المللی شدن این فرودگاه نیز فراهم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی یکی از مشکلات تاخیر در اجرای این طرح را موانع پروازی اعلام کرد و ادامه داد: این موانع پروازی حتی فعالیت باند قدیمی را هم متوقف کرده بود و فرودگاه رامسر عملا تعطیل بود.

اسلامی افزود: با بهره برداری از طرح های جدید در فرودگاه رامسر، این فرودگاه نقش محوری در توسعه و رونق اقتصادی و غرب مازندران و گیلان خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی رامسر را یکی از قطبهای گردشگری کشور دانست و افزود: این شهرستان زیبا که در گذشته میزبان کنوانسیون های جهانی بود با بهره برداری از این طرح های فرودگاهی و اجرای طرح های جدید می تواند میزبان کنوانسیون های جهانی و بین الملی بزرگ باشد.


انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
چه عجب یه کار مثبتی قراره انجام بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
چه عجب یه کار مثبتی قراره انجام بشه.