انتقاد استاندار مازندران از ترافیک غرب استان

استاندار مازندران گفت: ترافیک زندگی را برای مردم غرب مازندران سخت کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین زادگان استاندار مازندران در آیین افتتاحیه باند جدید فرودگاه رامسر، با بیان اینکه ترافیک زندگی را برای مردم غرب استان سخت کرده است، گفت: پروژه راه مرزن آباد، ساری به تاکام، الموت به قزوین از جمله پروژه‌های بزرگی است که در سطح استان در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: مترو تهران به مازندران وصل می شود

او افزود: برای مردم غرب استان بیشتر از آزاد راه، راه الموت به قزوین اهمیت دارد که مشکلات زیست محیطی آن رفع شده و بیش از ۳ هزار میلیارد اعتبار برای اجرای آن نیاز است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در بخش‌های پسماند، منطقه آزاد، بهداشت و درمان کارهای بزرگی در استان انجام شده است، ادامه داد: روحیه مطالبه گری در مردم غرب استان بالا رفته که نقطه‌ای مثبت برای منطقه است و وظیفه ما نیز پیگیری این مطالبات است.

حسین زادگان گفت: همه دولت‌ها و مسئولین در زمان خودشان به مردم خدمت کردند و رسانه‌ها ما را بدون حواشی نقد کنند.

او با قدردانی از همه مسئولان حال و گذشته از نگاه اثربخش وزیر راه و شهرسازی به استان مازندران قدردانی کرد و با بیان اینکه توسعه ساختار‌ها باعث پیشرفت در بخش‌های مختلف می‌شود ،گفت: اتفاقات بزرگی در دولت تدبیر و امید در حوزه راه استان مازندران رخ داد.

استاندار مازندران از نمایندگان مردم مازندران در مجلس، ائمه جمعه، نیروی انتظامی، سپاه به خاطر  همدلی بسیار خوب در استان تشکر گرد و گفت: از فرماندار بصورت ویژه تشکر می کنم که شب و روز پیگیری‌های بسیار زیاد دارد و از ارتباطاتش برای توسعه شهرستان استفاده می‌کند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.