در بسته حوادث ۳۱ اردیبهشت بخوانید؛

شکارچی غیر مجاز در دام محیط زیست پارک ملی دز

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد با شکارچی غیر مجاز در پارک ملی دز

رضا قپانچی پور رئیس فرمانده یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی دز گفت: در پی گشت و پایش محیطبانان این اداره در زیستگاه های حساس و شکارگاه های اطراف منطقه حفاظت شده و پارک ملی دز موفق به دستگیری دو نفر شکارچی غیر مجاز پرندگان وحشی شدند.

او بیان داشت: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردیدند.

قپانچی پور افزود: در خصوص شکار غیر مجاز جانوارن وحشی متخلفین مذکور طبق مصوبه ۴۴۲ شورایعالی حفاظت محیط زیست ملزم به پرداخت ضرر و. زیان وارده آن خواهند شد.

آتش نشانان حریق رخ داده در یک هایپرمارکت را مهار کردند

 ابراهیم قنبریرئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی هایپرمارکت در منطقه کیانپارس اطلاع رسانی شد.

او افزود: سریعا اکیپی از آتش نشانان به محل حادثه شتافتند و شاهد آتش سوزی نسبتا شدیدی در هایپرمارکت شدند که تقریبا با دود غلیظی نیز همراه بود.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه‌های تنفسی و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند و با استفاده از فن فشار مثبت دودناشی از حریق را تخلیه کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق فیوز مینیاتوری گزارش شده است.  

واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در منطقه منبع آب  

 ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت: سی ام اردیبهشت ماه سال جاری واژگونی یک دستگاه پراید در خیابان اصلی منبع آب یک مصدوم به همراه داشت.

او افزود: در این عملیات آتش نشانان ایستگاه ۴۴ اهواز با به صدا در آمدن آژیر ایستگاه، ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه به محل حادثه اعزام شده و ساعت ۲۰ و ۴۶ دقیقه، عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و هماهنگی با عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدوم را تحویل آن‌ها دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: علت این حادثه که در ورودی منبع آب رو به روی پارک کوهستاران اتفاق افتاد، از سوی کارشناسان، عدم توانایی در کنترل خودرو و برخورد با جدول کنار جاده شناخته شد.

تکمیل می شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.