در بسته حوادث ۲۷ اردیبهشت بخوانید؛

مرد ۵۰ ساله دزفولی در استخر نیمه کاره سقوط کرد/سارقان احشام مقابل پلیس شوش زانو زدند

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سقوط مرد ۵۰ ساله در استخر نیمه کاره

عظیم بهزادفر فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: شامگاه گذشته، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش سقوط مردی حدودا ۵۰ ساله در استخر نیمه کاره اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات را به محل حادثه واقع در شهرک گل و گیاه روبروی شهرک المهدی اعزام و بلافاصله اقدام به نجات جان حادثه دیده نمودند.

او افزود: آتش نشانان به محض مستقر شدن در محل به وسیله ابزار امداد و نجات (دستگاه وینچ و جرثقیل خودرو) مصدوم را که از ناحیه قفسه سینه چار آسیب دیدگی شده بود از داخل استخر خارح و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

سارقان احشام مقابل پلیس شوش زانو زدند

سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: در پی دریافت گزارش سرقت‌های پی درپی احشام، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت و ۲ سارق با خودروی بدون پلاک در تردد بودند که به دستور ایست و تعقیب و گریز و شلیک هوایی پلیس شهر الوان بی اعتنا بودند و درنهایت در شلیک مستقیم پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

او اظهار کرد: متهمان ۴۲ و حدود ۲۰ ساله هستند که در تحقیقات فنی پلیس به ارتکاب چند فقره سرقت احشام اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.