مدیر روابط عمومی فرمانداری شیراز معرفی شد

با حکمی از سوی فرماندار شیراز، فرشته حکمت به عنوان مدیرجدید روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  فرماندار شیراز در جمع اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های کلان‌شهر شیراز که با حضور عباس باباخانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس و سعید نظری عضو و سخنگوی شورای شهر شیراز برگزار شد، با تبریک روز و هفته روابط عمومی، اظهار داشت: توجه به ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها و توجه به اطلاع‌رسانی و افزایش سواد رسانه‌ای جامعه از موضوع‌هایی است که همواره تاکید داریم در عرصه اطلاع‌رسانی به آن توجه شود.

محمدرضا امیری با بیان اینکه وجود روابط عمومی متخصص و متعهد یکی از ضرورت‌های مهم در نهادهای مختلف دولتی و خصوصی است، افزود: روابط عمومی‌ها نقش اثرگذار و سازنده در رشد و تعالی سازمان‌ها دارند.

او با اشاره به معرفی دستاوردها و خدمات دولت توسط روابط عمومی ها، گفت: مدیران روابط عمومی با برقراری ارتباط با جامعه هدف و حلقه مهم ارتباطی مردم و مسئولان، مشاوران امین مدیران دستگاه های اجرایی به شمار می روند.

امیری تصریح کرد: اهمیت و نقش انکارناپذیر حوزه روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه‌ای که در سازمان‌ها و مجموعه‌های اداری موفق اهتمام جدی بر تقویت روابط عمومی‌ها وجود دارد.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین نقش روابط عمومی ها در بحران کرونا را بسیار ارزنده و مطلوب عنوان کرد و افزود: در این شرایط مدیران روابط عمومی با اطلاع رسانی دقیق و به موقع توانستند به خوبی عمل کنند و مانع از بروز شایعات در خصوص این بیماری شدند.

او در بخش دیگری از سخنان خود، از زحمات کادر درمان و اعضای ستاد مقابله با کرونا در سطح استان و کلانهشر شیراز، به ویژه تعامل و همراهی مجموعه اتاق اصناف در مقابله با این بیماری قدردانی کرد.

امیری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تقویت فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز شد و گفت: در صورت نیاز انتخابات این شورا نیز برگزار و امور با جدیت دنبال شود.

فرماندار شیراز افزود: با ارسال بخشنامه‌ای به اداره‌های شهرستان علاوه اینکه بر تامین امکانات و ابزار مورد نیاز فعالیت روابط عمومی‌ها بر عضویت مسئولان روابط عمومی در شورای معاونین ادارت تاکید می‌کنیم.

در این مراسم فرشته حکمت به عنوان مدیرجدید روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز معرفی و فرماندار نیز با اهداء لوح سپاس از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان شیراز و فعالیت تعدادی از روابط عمومی‌های فعال نهادهای مختلف کلان‌شهر شیراز تجلیل کرد.

فرشته حکمت متولد ۱۳۴۹ دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان انگلیسی است، او در کارنامه خود مدیرروابط عمومی سازمان قطار شهری شیراز، مسئول روابط بین الملل در شهرداری مرکزی  را به عنوان سوابق خدمتی دارد.

حکمت همچنین در سال ۱۳۸۱ به عنوان نخستین بانوی زن آتش نشان ایران وارد شهرداری شیراز شد و به مدت ۴ سال فعالیت داشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم مظلوم ایران
۲۱:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا هر کس میخواهند یکی را سر کار بیاره چه چیزها میگه.دیگه روابط عمومی شده ضرورت ولی معیشت و مشکلات اساسی کشور مهم نیست.واقعا برای خودمان متاسفم