تاکید سناتور پاکستانی بر حق مشروع فلسطینی‌ها در مبارزه با صهیونیست‌ها

سراج الحق در گفت وگوی تلفنی با خالد مشعل، بر ادامه مبارزه فلسطینی‌ها با دشمن صهیونیست تا آزادی قدس تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی حزب جماعت اسلامی پاکستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سناتور "سراج الحق" رئیس این حزب در گفت وگوی تلفنی با "خالد مشعل" رئیس سابق دفتر حماس، موضع گیری جامعه بین الملل در قبال نقض صریح حقوق بشر در فلسطین و اتخاذ شیوه جدید جهت توقف جنایات رژیم اشغالگر صهیونیست در نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی را اجتناب ناپذیر توصیف کرد.

وی افزود: سازمان ملل همواره در حد بیان و به صورت شفاهی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده است در حالی که حمایت از مبارزات فلسطینی‌ها و حل این مسئله مهم گامی به مراتب بزرگتر و عملی را می‌طلبد.

سراج الحق با بیان اینکه جهان اسلام نباید مسئولیت خود در قبال آزادسازی قبله اول مسلمین را فراموش کند، خاطرنشان کرد: اتحاد میان مسلمانان در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری ضروری است چرا که آمریکا به عنوان شریک اصلی جنایات رژیم صهیونیستی قصد دارد با طرح معامله ننگین قرن، فلسطین را به اسرائیل تقدیم کند، در حالی که هیچ مسلمان حقیقی حاضر نیست حتی یک وجب از خاک سرزمین مقدس فلسطین را تسلیم قدرت‌های استکباری کند.

وی همچنین از مقاومت و نبرد جانانه فلسطینی‌ها در مقابل رویکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی و حامیان استکباری آن‌ها تمجید کرده و گفت: به امید خدا تلاش مردم فلسطین به همین زودی‌ها به پیروزی نهایی حق بر باطل و آزادی کامل قدس منجر خواهد شد.

این رهبر اهل سنت پاکستان همچنین اظهار داشت: مردم و دولت پاکستان همیشه در کنار فلسطینی‌ها ایستاده و عشق و ارادت خاصی به برادران فلسطینی خود دارند، آن‌ها آزادسازی قبله اول از دست صهیونیست‌ها را بخشی از ایمان خود می‌دانند، در نتیجه در برابر جنایات اسرائیل ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار