غیاثی: فدراسیون دو و میدانی در زمان کیهانی نابود شد

پیشکسوت دو و میدانی گفت: متاسفانه فدراسیون دو و میدانی در ۴ سال ریاست کیهانی نابود شد.

 تیمور غیاثی پیشکسوت دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جلسه‌ای امروز به مناسبت  سالگرد تاسیس موزه ورزش در کمیته ملی المپیک برگزار شد و از تندیس ۳ قهرمان بزرگ ما از جمله نصیری قهرمان وزنه برداری، عسگری قهرمان شنا و زهتاب قهرمان وزنه برداری رونمایی شد. امیدوارم کرونا هر چه سریعتر ریشه کن شود تا قهرمانان بتوانند به تمرینات خود بپردازند و مسابقه بدهند و دوباره نشاط اولیه در جامعه برقرار شود.  

او درباره اینکه کیهانی از فدراسیون دو و میدانی رفت و در مجمع انتخابات این فدراسیون هم حاشیه ساز شد، بیان کرد: کیهانی همکار من نیست. او ورزشی نبود. متاسفانه فدراسیون دو و میدانی در ۴ سال ریاست کیهانی به فنا رفت و نابود شد. کیهانی در مجمع انتخاباتی دو و میدانی حاشیه‌هایی درست کرد. این موضوع باعث تاسف است. فردی که میز و صندلی ریاست  را دوست دارد همه را آواره کرد. امیدوارم فردی رئیس فدراسیون دو و میدانی شود که مدیریت بداند  و  از جنس این رشته ورزشی باشد و بتواند به دو و میدانی کمک کند.  

غیاثی درباره اینکه امیدوار به کسب مدال المپیک است، گفت: شک نکنید که این اتفاق رخ می‌دهد، چون ما خیلی استعداد در دو و میدانی داریم. فقط باید آن‌ها را مدیریت کنیم.

من مقامی در فدراسیون دو و میدانی نمی‌خواهم

او درباره اینکه مشاور فدراسیون دو و میدانی شده است، بیان کرد: بله حکم من را به زودی صادر می‌کنند و عجله‌ای در این باره نداریم. من ۵۷ سال است که در فدراسیون دو و میدانی حضور دارم. در این مدت در پست‌های مختلفی مشغول به فعالیت بودم و مقامی نمی‌خواهم. خدمتگزار جوانان هستم. خودم ورزشکار و قهرمان بودم و دوست دارم با جوانان کار کنم.

پیشکسوت دو و میدانی درباره وضعیت این رشته ورزشی  با حضور مبینی گفت:  مبینی سرپرست فدراسیون دو و میدانی است و  مجمع انتخاباتی این فدراسیون در چند ماه آینده تشکیل می‌شود. امیدوارم مدیری که مدنظر ما است برای دو و میدانی انتخاب شود. سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک  شاهد بودند که وضعیت دو و میدانی خیلی خراب بود. در حال حاضر ما فقط احسان حدادی را داریم که او نیز پا به سن گذاشته است. البته این دونده  برای کشور افتخار آفرینی می‌کند، اما استعداد دیگری در دو و میدانی نداریم.

غیاثی درباره سرپرستی ایرج عرب و هزینه‌های در دو و میدانی گفت: در دو و میدانی باید هزینه کرد و عرب در دوران مدیریتش چند ورزشکار را به اردو فرستاد. به نظرم دو و میدانی در دوران مدیریت عرب فضای آرامی را سپری کرد. 


بیشتر بخوانید: غیاثی: من مشاور فنی فدراسیون دو و میدانی هستم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار