ابراهیمی: عملکرد رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی رضایت بخش نیست

رکوردار پرتاب چکش بانوان کشورمان گفت: ورزشکاران از عملکرد رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی راضی نیستند.

ابراهیمی: عملکرد رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی رضایت بخش نیستپریناز ابراهیمی رکوردار پرتاب چکش بانوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نامه اعضای مجمع  دو و میدانی آذربایجان غربی برای برگزاری مجمع اظهار کرد: به هر حال چند سالی که فهیمی رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی شده است هیچ گونه پیشرفتی در دو و میدانی شهرمان نداشتیم و این رشته ورزشی نزول پیدا کرد. من در کنار چند مربی خارجی آموزش دیدم  و بعد از آن دچار آسیب دیدگی شدم، اما مسئولان ورزش استان تماسی با من نگرفتند و جویای احوالم نشدند. نکته جالب توجه این است که هیئت وزنه برداری من را می‌خواهد، اما هیئت دو و میدانی یک بار نپرسید که چرا تمرینات را ادامه نمی‌دهم؟

او ادامه داد: ورزشکاران حرفه‌ای تمرین می‌کنند، اما آن‌ها  از سوی مسئولان حمایتی نمی‌شوند. همچنین ورزشکاران از عملکرد هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی راضی نیستند.  

ابراهیمی درباره اظهارات فهیمی مبنی بر اینکه به علت شرکت نکردن در مجمع انتخاباتی قصد دارند او را برکنار کنند، گفت: نه این موضوع صحت ندارد. افرادی که سمتی دارند باید استعداد‌های برتر در سطح کشورمان را شناسایی کنند تا مقام بیاورند و من کاری با فدراسیون ندارم و مسئولان فدراسیون تاکنون حمایت کردند، اما از زمانی که فهیمی رئیس هیئت دو و میدانی آذربایجان غربی شده حمایتی ندیدم و سیر نزولی داشتیم.  

بانوی دو و میدانی کار کشورمان بیان کرد: ما یکی، ۲ سال پیش به فهیمی اعلام کردیم که سطح دو و میدانی در ارومیه خوب نیست، اما او همین روند را ادامه داد و در نهایت حد نصاب مجمع قبلی  برای تغییر فهیمی امضا جمع شد و قرار است مجمع فوق العاده روز دوشنبه برگزار شود.  


بیشتر بخوانید: درخواست برای برگزاری مجمع فوق العاده دو و میدانی آذربایجان غربی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار