ناظمی: عده زیادی خواستار برکناری کی‌روش قبل از بازی با تیم ملی عمان بودند

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره نحوه جدایی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

ناظمی: افتخارات ۷۰ ساله موتورسواری و اتومبیلرانی را به موزه ورزش اهدا کردیم/ انتظار داریم کی روش به بحث‌ها خاتمه دهدبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در حاشیه سالگرد تاسیس موزه ملی ورزش، بیان کرد: با دعوت صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالگرد تاسیس موزه ورزش ایران حضور پیدا کردم. یک غرفه به فدراسیون ما داده شد تا افتخارات ۷۰ ساله این رشته را به نمایش بگذاریم. امروز قهرمانان نامدار این رشته از جمله صدیق، کوروش محمدخانی و ثابتی فر نیز در این مراسم حضور دارند.

او در ادامه گفت: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری دارای ۲ پیست بزرگ در رشته اتومبیلرانی و موتور کراس است که زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز در حال بازسازی است.

ناظمی اظهار کرد: قرار است در ۱۰ استان ایران که دارای دهکده المپیک هستیم، پیست‌هایی را به هیئت‌های استانی اختصاص بدهیم. ورزش ایران نماد هویتی کشور است.

او گفت: پس از حضور ۸ ساله کی روش در ایران و افزایش سطح توقع مردم تصمیم گرفته شد که با این سرمربی پرتغالی همکاری نداشته باشیم. هر آنجه که مطرح شد با هماهنگی فدراسیون فوتبال بود و اسامی که از سوی من اعلام شده خیالی نبود. باید قبول کرد که کی روش در این سال‌ها کمک‌ها خوبی به فوتبال ایران کرده است. پس از پایان روز‌های کرونایی، ششمین حضورمان را در جام جهانی جشن می‌گیریم.

او درباره ادعای اخیر کی روش درباره وزیر ورزش عنوان کرد: فدراسیون فوتبال نقش فنی و وزارت ورزش نقش مشورتی داشته است. پس از اینکه کی روش قبل از بازی مقابل عمان در جام ملت‌ها علیه مقامات کشور و خارج از حوزه فنی صحبت کرد، عده زیادی همان شب به وزیر گفتند که او را برکنار کند و حشمت مهاجرانی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. خوشبختانه سلطانی فر با درایت عمل کرد. ما از کی روش انتظار داریم به این بحث‌ها خاتمه بدهد.


بیشتر بخوانید: سردار رحیمی: از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی حمایت می‌کنیم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار