بررسی عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره عملکرد این فدراسیون در سال ۹۸ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درباره عملکرد این فدراسیون در سال ۹۸ گفت: از زمان ورودم چند ایده داشتم که باید انجام می‌شد. اول از همه به سراغ آموزش رفتیم و سعی کردیم در این حوزه فعالیتمان را بیشتر کنیم. سعی کردیم این رشته را بیشتر معرفی کنیم وبعد از آن هم به سراغ حوزه بازاریابی رفتیم. این حوزه پتانسیل‌های بسیار زیادی دارد. از دوستان پیشکسوت دعوت کردیم که از تجربه‌ی آن‌ها استفاده بکنیم.

او در ادامه درباره برنامه این فدراسیون برای سال ۹۹ گفت: آرزویم این است که بتوانیم در آزادی مجموعه‌ای اداری، خوابگاه، تمرینی به نام فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار بگیرد و در این مجموعه به کمک کمیته آموزش و دعوت از پیشکسوتان یک آکادمی آموزشی اتومبیرانی و موتورسواری راه بیندازیم. ماموریت بنده به عنوان مسئول، نگاه به فدراسیون به عنوان یک بنگاه اقتصادی برای سودآوری است. از تمامی بخش‌ها خواستم که سودآوری داشته باشند و این سود برای رفاه و تاثیرات آن خرج این خانواده شود.

او ادامه داد: در حال حاضر صحبت شده که قفسه‌ای را در موزه ورزشی ایران به این فدراسیون اختصاص دهند. در این قفسه نماد‌هایی از قهرمانان این رشته را به یادگار می‌گذاریم. اگر بتوانیم تاریخ شفاهی این رشته را بصورت برنامه و مستند می‌سازیم. تقاضای یک نشریه مکتوب کردیم که ان شاالله‌ مجوز‌های لازم را می‌گیریم. حوزه پیشکسوتان حوزه بسیار تاثیر گذاری است چه سرمایه‌ای مهمتر از اینکه از تجربیاتشان استفاده کنیم. به علت ویروس کرونا تجمعات ما محدود شده در اولین برنامه‌ها بعد از ویروس کرونا با خانواده پیشکسوت موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار خواهیم داشت و در ادامه نگاه من به هیئت هاست. هیئت‌ها بازوی اصلی و محرک فدراسیون هستند.

قصد داریم هیئت رئیسه را تقویت کنیم از همین خانواده افرادی که میتوانند از لحاظ فکری، مالی، معنوی، کمک کنند حضور پیدا کنند. مهمترین برنامه‌های ما درسال ۹۹ این است راه طولانی است، نمی‌خواهم سنگ بزرگی بردارم با کوچکتر کردن بخش‌ها ان شاالله اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار