یکم خرداد آخرین مهلت ثبت درخواست خسارت به محصولات کشاورزی در قزوین

معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین گفت: کشاورزان تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات بیمه‌ای و شعب بانک کشاورزی برای درخواست خسارت اقدام کنند.

تهرانی معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: کشاورزان تا پایان هفته جاری فرصت دارند تا از طریق دفاتر خدمات بیمه‌ای و شعب بانک کشاورزی با ارائه بیمه نامه خود درخواست خسارت خود را ثبت کنند.

تهرانی، عمده خسارت امسال در بخش زراعت و باغ را مربوط به تگرگ دانست و افزود: کارشناسان برآورد خسارت در محصولات باغی را حدود هزار و ۴۹۰ هکتار و در محصولات زراعی حدود هزار و ۳۱۰ هکتار اعلام کرده اند.

او اضافه کرد: مستندات تهیه شده ازبازدید‌ها و گزارش‌های کارشناسان به ستاد مرکزی صندوق بیمه در تهران ارسال شده است که پس از بررسی نهایی و صدور مجوز غرامت پرداخت خواهد شد.

معاون خدمات بیمه‌ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان گفت: پارسال میزان خسارت سیل به محصولات کشاورزی ۲۷۶ میلیارد بود که ۹۸ درصد آن مربوط به بخش باغات و مابقی هم در بخش زراعت است.

به گفته تهرانی، همه غرامت خسارت پارسال به کشاورزان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.