برپایی 192 پایگاه ثبت حامی ایتام و نیازمندان در اصفهان

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۱۹۲ پایگاه ثبت حامی ایتام و فرزندان نیازمند در دفاتر کمیته امداد استان اصفهان و مراکز نیکوکاری این نهاد در ایام شهادت امام علی (ع) برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریم زارع سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان این‌که ماه مبارک رمضان بستر پر برکتی برای کمک به ایتام و نیازمندان است، اظهار داشت: هر ساله پایگاه‌های ثبت‌نام حامیان زیادی در سراسر استان اصفهان و در مراسمات و مراکز بزرگ مذهبی برپا می‌شد؛ اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و الزامات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی شکل جذب حامیان تغییراتی داشته و تعداد پایگاه‌ها کاهش یافته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان افزود: ۱۹۲ پایگاه ثبت‌نام حامی در دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان در ایام شهادت امام علی (ع) بر پا است و علاوه بر آن در محل‌های برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر نیز با هماهنگی‌های انجام شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز پایگاه‌هایی دایر می‌شود.

او با تأکید بر این‌که رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از الزامات اساسی فعالیت این نهاد در این زمینه است، گفت: پایگاه‌های مذکور بر اساس این ضوابط فعالیت خواهند کرد.

زارع عنوان کرد: همه دفاتر و مراکز نیکوکاری یاد شده در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان نیز فعال هستند و علاوه بر آن‌ها یک پایگاه مرکزی ثبت‌نام حامیان نیز در محل اداره کل کمیته امداد استان اصفهان واقع در خیابان فردوسی ابتدای خیابان منوچهری در خدمت همشهریان خواهد بود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان روش‌های غیرحضوری و مبتنی بر شیوه‌های نوین ارتباطی را در شرایط کنونی بهترین گزینه برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین عنوان کرد: همشهریان می‌توانند با پیامک عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و سپس ارسال کد استان و یا شهرستان مورد نظر خود به همین شماره و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به سادگی و با پرداخت مبالغ ماهیانه دلخواه در این امر خیر مشارکت کنند.

او با این‌که ۲۲ هزار و ۸۸۵ فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند، خاطرنشان کرد: ۵ هزار نفر از این فرزندان کماکان فاقد حامی در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین هستند که امیدوار هستیم به برکت لیالی نورانی قدر و با تأسی مومنان به مولای متقیان علی (ع)، این فرزندان نیز دارای حامی و بهره‌مند از کمک‌های خیران و نیکوکاران بشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار