اخبار حوادث امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق تا ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای درمسیر آبادان به خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و دوم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان، ماموران کلانتری ۱۳ با اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای سیم برق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

تصادف زنجیره‌ای در مسیر آبادان به خرمشهر

امین منصور رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برخورد ۲ دستکاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلیت در محور آبادان به خرمشهر ۱۰ مصدوم برجا گذاشت.

او افزود: این حادثه شامگاه گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ خرمشهر اطلاع داده شد و با توجه به شدت حادثه کارشناسان مرکز ارتباطات چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:این تصادف زنجیره‌ای در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه خودرو سمند و یک دستگاه موتورسیکلت در محور آبادان به خرمشهر روبه روی کوی کارمندان روی داد.

منصور افزود:سه مصدوم این حادثه کودک ۶ تا ۱۰ ساله بودند ضمن اینکه با اقدام سریع و به موقع کارشناسان فوریت‌های پزشکی این حادثه فوتی نداشت.

او گفت: مصدومان بعد از دریافت اقدامات درمانی اولیه برای ادامه روند درمان به بیمارستان ولیعصر خرمشهر منتقل شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.