رسول پناه: هیچ دودستگی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص عقد قرارداد با کارگزار جدید و حواشی اطراف این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

رسول پناه: وزارت ورزش و جوانان دخالتی در کارگزار جدید باشگاه ندارد/ دودستگی در باشگاه پرسپولیس راه نداردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس  در خصوص جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه اظهار کرد: جلسه امروز در خصوص کارگزار جدید باشگاه بود. هنوز به جمع بندی نرسیدیم.  احتمال دارد فردا یا پس فردا به جمع بندی نهایی برسیم.

او در مورد عصبانیت هاشمی دیگر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هنگام خروج از جلسه بیان کرد: هیچ دودستگی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و بار‌ها این موضوع را تکذیب کرده ام. هاشمی اهل مصاحبه نیست و در این یک سال اخیر بار‌ها دیده ایم که مصاحبه نمی‌کند. مشکلی هم در جلسات نداشتیم. امروز بیشتر در مورد کارگزار حرف زدیم.

رسول پناه درباره امکان دخالت وزارت ورزش و جوانان در بحث کارگزار جدید باشگاه عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان در بحث کارگزار جدید باشگاه ورود می‌کند و تنها قرارداد به امضای هیئت مدیره می‌رسد. اگر به دنبال نظرخواهی باشیم با معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان در این خصوص مشورت می‌کنیم.

او درباره تمدید قرارداد علی علیپور مهاجم پرسپولیس برای فصل آینده اظهار کرد: صحبتی برای تمدید قرارداد علیپور نکردیم. همه چیز به نظر سرپرست و سرمربی تیم بر می‌گردد.

سرپرست پرسپولیس در مورد مدیرعاملی احتمالی اش در این باشگاه بیان کرد: در مورد مدیرعاملی ام دوست ندارم صحبت کنم.

او در انتها گفت: در خصوص انتصاب مدیر روابط عمومی باشگاه به جمع بندی نهایی خواهیم رسید و به زودی شخص مورد نظر را معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: قول سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس به بازیکنان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنده خداراست می گوید
آخرین اخبار