یلوه: هیئت مدیره پرسپولیس درباره وضعیت کارگزار تصمیم می‌گیرد

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت قرارداد کارگزار با پرسپولیس در جلسه هیئت مدیره مشخص خواهد شد.

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طی روز های گذشته درگیر مسئله کارگزار باشگاه پرسپولیس بودیم و امروز هیئت مدیره  پرسپولیس در اینباره تصمیم گیری می کند.

او گفت: باشگاه پرسپولیس یک قررداد کارگزاری با شرکتی داشت که نقص هایی در آن وجود داشت و باشگاه پرسپولیس در تلاش بود تا آن ها را رفع کند. در ادامه فصل آتیه پرداز پیشنهاداتی را برای رفع نقص ها به مدیریت ارائه داد. همچنین پیشنهادات جدیدی مطرح شده است که باید از سوی هیئت مدیره تایید شود. تمام پیشنهادات از سوی هیئت مدیره بررسی شده است و تمام ارکان باشگاه پرسپولیس با یکدیگر هماهنگ بودند.

یلوه عنوان کرد: حامی مالی پولی را به جهت تبلیغ خود به باشگاه پرداخت می کند اما کارگزار شریک تجاری می شود و در چارچوب قانون فعالیت می کند. در قرارداد اصلی پیش قراردادی وجود نداشت و مجموعه کارگزار به خاطر مشکلات مالی مبلغی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داد. این مبلغ دریافتی از درآمدهایی که قرار است پرداخت شود کسر می شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه های بزرگ با کارگزار ها قرارداد دارند و همکاری ۲ طرفه دارند. قرارداد کارگزاری پرسپولیس شبیه سازی مدل خارجی بود. اگر قرار است به شرایط پایداری در قرارداد با کارگزاران برسیم باید طبق قراردادی که منعقد می شود پیش رفت تا از نظر مالی باشگاه پایدار باشد. 

او در پایان گفت: درباره ممنوعیت جذب حضور بازیکن و مربی خارجی در ایران باید از معاونت اجرایی  پرسیده شود. هیئت مدیره فعلی در تلاش است تا قرارداد ها باز نویسی شود تا زمانی که ارز افزایش پیدا کرد ضرر مالی زیادی را متحمل نشویم.


بیشتر بخوانید: قرارداد دلاری بازیکنان ایرانی پرسپولیس تکذیب شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار