رسولی: تیراندازان همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌کنند

مدیر و سخنگوی تیم ملی تیرانداز‌ی گفت: با توجه به اعلام وضعیت سفید در ۱۳۲ شهر، هنوز تیراندازان در سراسر کشور به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

رسولی: تیراندازان همچنان در سراسر کشور از طریق فضای مجازی به تمرین ادامه می‌دهند / فقط در تهران سالن مناسب برای تیراندازی وجود داردناصر رسولی مدیر و سخنگوی تیم ملی تیرانداز‌ی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در شهر‌هایی که وضعیت سفید اعلام شده، ورزشکاران با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند در باشگاه‌ها برای تمرین حاضر شوند. البته فعالیت در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تهران همچنان ممنوع است.

او افزود: در ۱۳۲ شهر وضعیت سفید اعلام شده، اما تیراندازی نیاز به استفاده از تجهیزات مخصوص دارد. در بعضی از شهر‌ها این امکانات موجود نیست. متاسفانه تیراندازان در سراسر کشور نمی‌توانند از این موقعیت استفاده کنند.

رسولی ادامه دارد: در شهرستان‌ها مانند تهران امکانات تیراندازی وجود ندارد. هنوز تمرینات در سراسر کشور به صورت انفرادی صورت می‌گیرد. تهران تنها شهری است که امکانات و سالن‌های مجهز دارد.

مدیر و سخنگوی تیم ملی تیراندازی با اشاره به بازگشایی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی گفت: به محض اینکه ابلاغیه صادر و شروع تمرینات در باشگاه و اماکن ورزشی تهران مجاز شود قطعا ما نیز با رعایت مقررات اردو‌ها را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار