بیستم اردیبهشت، زمان جابه جایی و تخریب ساختمان ۶ طبقه خرمشهر

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از تخریب و جابجایی ساکنان ساختمان ۶ طبقه در خرمشهر خبرداد.

بیستم اردیبهشت ،زمان جابه جایی و تخریب ساختمان 6 طبقه خرمشهربه گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شمخانی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند  در نشست خبری با موضوع اسکان و جابه جایی اهالی ساختمان شش طبقه خرمشهرگفت:زمانی ما را در ساختمان شش طبقه راه هم نمیدادند؛ سه سال پیش از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند دستور رسیدگی به این ساختمان صادر شد.

او با بیان اینکه به اشتباه خانه هایی در مسکن مهر آبادان برای آنان خریداری کردیم که نخواستند چرا که جابه جایی برای آنان به آبادان ممکن نبود افزود: سپس خانه هایی در مسکن مهر خرمشهر خریداری و با نظر خود خانواده ها ساخته و آماده تحویل شد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند  با بیان اینکه اکنون زمان تحویل این خانه ها رسیده است گفت:بلافاصله تخریب ساختمان شش طبقه آغاز خواهد شد.

شمخانی ادامه داد:برای جابه جایی این خانواده ها فرمانداری و نیروی انتظامی کنار ما هستند و روز شنبه بیستم اردیبهشت جابه جایی و تخریب انجام می شود.

او با اشاره به اینکه  پس از تخریب این ساختمان مراقبت خواهد شد که ساکن جدیدی نداشته باشند افزود:ما به شیوه ای نرم و با آرامش این وضعیت را مدیریت کردیم و خدا را شکر که موفق شدیم ساکنان محروم این ساختمان را حمایت کنیم.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند  در ادامه گفت:اعتبار این پروژه ۴ میلیارد و دویست میلیون تومان برای ۴۷ خانوار است اما ۴۸ واحد خریداری شده و این واحد اضافه خانه کودک ساختمان خواهد بود که به آموزش و پرورش کودکان اختصاص میابد.

شمخانی تصریح کرد:هر واحد ۴۰ میلیون تومان وام دارد که خانواده ها ماهی حدود ۴۰۰ هزارتومان به بانک پرداخت خواهند کرد در قالب اقساط بلند مدت.

او با بیان اینکه شرایط به گونه ای تسهیل شد که بانک هیچ ضامنی از خانواده ها نگیرد گفت: واحدهای اختصاص یافته به ساکنان شش طبقه در مسکن مهر نخستین ساختمانهای مسکن مهر در آبادان و خرمشهر هستند که پایان کار گرفته اند و هیچ مشکلی در ساختمان نخواهند داشت.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند  افزود:سند مالکیت به نام خانواده ها خورده و پس از پایان پرداخت اقساط سند خود را از بانک تحویل میگیرند.

شمخانی گفت:هزینه تخریب ساختمان شش طبقه حدود ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود که شهرداری این کار را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.