حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت خرمشهری

امام جمعه خرمشهرگفت: سازمان منطقه آزاد اروند از دانش‌آموزان بی‌بضاعت حمایت کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام عادلپور امام جمعه خرمشهرگفت:متاسفانه در بحث آموزش مجازی و استفاده از سامانه شاد، شاهد یک بی‌عدالتی آموزشی هستیم. چرا که تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان امکان فعالیت در این سامانه را به دلیل نداشتن امکانات ندارند.

او افزود:حدود ۳۰ درصد از دانش‌آموزان خرمشهری تبلت یا تلفن همراه هوشمند ندارند و بر همین اساس در این مدت از آموزش به شکل مجازی بی‌بهره بودند و بر همین اساس دولت موظف است که ورود جدی به این قضیه داشته باشد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد:استاندار خوزستان از سهمیه ۳ هزار تبلت اختصاص یافته به استان خوزستان، تعداد خوبی را برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت خرمشهری درنظر بگیرد.

حجت‌الاسلام عادلپور گفت:بنده این مشکل را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اطلاع دادم که «زمانی» نیز از طرح پوشش و حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت استقبال کرد و بر همین اساس با شرکت GLX خرمشهر به گفت‌وگو نشستیم و چنانچه شرایط تهیه تلفن همراه هوشمند یا تبلت از سوی این شرکت مهیا شود، اقدامات لازم جهت خرید و توزیع آن میان دانش‌آموزان محروم انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.