مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان؛

تحقق پویش آموزش تعطیل نیست در گرو نقش معلمان است

محمد پورداود گفت: نقش اصلی تحقق پویش آموزش تعطیل نیست را معلمان ایفاء می کنند.

تحقق پویش  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: معلمان عزیز در مسیر تعلیم و تربیت دانش آموزان جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری به نمایش گذاشتند و نقش اصلی را در تحقق پویش "  آموزش تعطیل نیست " داشتند.

پورداود در آیین بزرگداشت مقام معلم  با بیان این که  در سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش معلمان عناصر اصلی تحول قلمداد شده اند،افزود: در این سند معلم نقش آرمانی و الگویی دارد و به لحاظ جایگاه استاد، پژوهشگر و فن آور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تلاش‌ها و حرکت‌های قابل تحسین معلمان در برهه کنونی،تصریح کرد: همکاران فرهنگی ما با همت مثال زدنی خود شعار  " مدرسه تعطیل است، اما تعلیم و تربیت تعطیل نیست " را عینیت بخشیدند.

او تاکید کرد: امروز همان گونه که مدافعان سلامت با تلاش شبانه روزی گام‌های بزرگی در مبارزه با ویروس کرونا برداشته اند، معلمان عزیز و فرهیخته نیز به عنوان جهادگران آموزشی جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را  در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشته اند.

پورداود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های آموزش و پرورش استان،یادآور شد: کسب رتبه ۴ کنکور، کسب رتبه برتر کشور در حوزه نماز، کسب رتبه برتر کشور توسط شورای آموزش و پرورش استان از جمله این موفقیت‌ها بوده است.

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار