تماس تلفنی مدیرکل آموزش و پرورش همدان با خانواده های شهدای فرهنگی

به مناسبت هفته معلم، مدیرکل آموزش و پرورش همدان در تماس تلفنی با تعدادی از خانواده های شهدای فرهنگی از آنان تجلیل کرد.

تماس تلفنی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با خانواده های شهدای فرهنگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم محمد پورداوود با خانواده معظم شهدای والامقام، حسنعلی محمدلو در همدان، محمد قاسم حاتمی در گل تپه و جابر شیرزادی در ملایر به شکل تلفنی گفتگو کرد.

پورداوود در این تماس های تلفنی با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: عزت و عظمت نظام اسلامی و امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون شهدای سرافراز هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر این که دیدار و گفتگو با خانواده های معزز شهدا به ما انرژی می دهد، گفت: پدران و مادران شهدا، معلمان بزرگی هستند که چنین فرزندان شایسته ای را تربیت کرده اند.

شهید محمد لو از شهدای فرهنگی استان بارها در دوران دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی شد و در نهایت در تاریخ  1365/2/9 بر اثر اصابت خمپاره دشمن در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید .

شهید جابر شیرزادی از دیگر شهدای فرهنگی استان نیز در تاریخ  1365/2/29 در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسید و جاوید الاثر شد.

همچنین معلم شهید محمد قاسم حاتمی در دوران جوانی عازم جبهه های نبرد  حق علیه باطل شد و در تاریخ 1366/5/3 در منطقه عملیاتی بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.