برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ازبرنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدان خبرداد.

برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد پورداوود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برنامه های متنوع و مختلفی ویژه هفته بزرگداشت مقام معلم تدارک دیده شده است.

اوبا گرامیداشت یاد استان شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم، اظهار کرد: کرامت معلم به عنوان مرجع علمی و اخلاقی در جامعه از اولویت های اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که در شرایط فعلی که مدارس به علت شیوع کروناویروس تعطیل هستند، شاهد همت و تلاش مضاعف معلمان فرهیخته در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم به صورت مجازی و غیر حضوری هستیم، افزود: امروز همان‌طور که پزشکان، پرستاران و سایر اعضای کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا قرار دارند، فعالان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه معلمان عزیز به عنوان جهادگران آموزشی نیز جلوه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

پورداود اضافه کرد: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و تأکید بر ضرورت توجه به پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی، برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال عمدتا به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می شود.

او گفت: در همین راستا به دنبال برنامه های ابتکاری و خلاقانه بوده ایم تا بتوانیم حداکثر استفاده را از ظرفیت های موجود برای تکریم مقام معلم داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه برنامه های هفته معلم امسال در سطح استان را انتخاب 3 نفر از همکاران به عنوان معلم نمونه کشوری و معرفی به ستاد مرکزی، تنظیم دستورالعمل انتخاب معلم نمونه استانی به شکل کاملا بومی و بر اساس اصل تمرکز زدایی و واگذاری مسوولیت ها به ستاد شهرستان ها، نواحی و مناطق، ویدئوکنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رییس‌ جمهور، ویدئو کنفرانسی مسوولان و معلمان استان با رییس مجلس شورای اسلامی، ارتباط و گفتگوی مسوولان آموزش و پرورش استان و نمایندگان معلمان با وزیر آموزش ‌و پرورش به‌ صورت ویدئو کنفرانس، انعکاس پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان و از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم، شهدای فرهنگی، جانبازان و ایثارگران به صورت مجازی بیان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.