تجلیل از ۷ معلم نمونه در تبریز

عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان از ۷ معلم منتخب و نمونه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی  استاندارآذربایجان شرقی،عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: در مکتب متعالی اسلام، بحث آموزش و فرهنگ یک ایدئولوژی و فریضه است و در دنیا نیز این آموزش به صورت پیشرفته بوده و ما نیز ثمره آن را می‌بینیم.


او افزود: توجه به علم و توسعه آن و همچنین توجه به فرهنگ و آموزش مدنظر همگان است و به آن توجه ویژه‌ای داریم، اما نقایصی هم داریم که باید در جهت رفع آن‌ها قدم برداریم.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: حتی بدخواهان نظام ما، به مدیریت بیماری کرونا در کشورمان اذعان می‌کنند و در کشور ما بحث ایمان، انفاق و آگاهی‌های عمومی که مردم با عنایت خدا پای کار آمدند و همراه کادر درمان و فرهنگیان عزیز برای مقابله با این ویروس منحوس قدم برداشتند.


همچنین در این جلسه پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان تشکیل مدرسه مجازی، شبکه شاد و طرح معلم یاران را مصداق زایش فرصت‌ها از دل بحران و سختی‌ها دانست و گفت: قشر زحمت کش کادر درمانی و قشر فرهنگی در این روز‌های بحران کرونا از جان مایه گذاشتند.

او افزود: در هفته معلم برنامه‌های متنوعی برگزار کردیم که تجلیل از معلمان نمونه بصورت ویدیو کنفرانس، رعایت فاصله گذاری و جلو گیری از برگزاری برنامه‌های تجمعی از جمله آنهاست و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از همان ابتدای روز‌های بحرانی در دستور کار ما قرار گرفت.


دبیر شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: در سطح استان در هفته معلم، از ۱۳۳ نفر از معلمین و سه خانواده شهید تجلیل شد و رویکرد اصلی دستگاه تعیلم و تربیت استان توجه ویژه به بازنشستگان، گسترش و توسعه بیمه‌های عمرو پس انداز و افزایش انگیزه در معلمان از اقدامات ماست.

در ادامه جلسه ارتباط ویدیو کنفرانس با رسایت جمهوری برقرار شد.


در ادامه جلسه از ۷ نفر از معلمین منتخبین آقای اصغر آمالی، دبیر نمونه ملکان، آقای اسماعیل حاجی زاده، مدیر نمونه ناحیه یک، اسرافیل پاشازاده، دبیر ناحیه ۳،
اصغر رشیدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، احد نجف زاده، معاون آموزشی ناحیه دو و خانم رقیه سرگینی، مدیر و خیّر نمونه توسط استاندارتجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.