دستگیری قاچاقچیان غیرمجاز فرآورده‌های مرتعی در گراش

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گراش گفت: با تلاش نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان متخلفان برداشت غیر مجاز فرآورده‌های مرتع شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم شهسواری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز گیاهان کمیاب مرتعی در ارتفاعات کوه سیاه مشهور به تنگ آب بلافاصله نیرو‌های یگان حفاظت با همکاری نیروی انتظامی به منطقه اعزام و پس از ۲ ساعت کوه پیمایی سرانجام موفق به شناسایی دو متخلف شدند.

او، با اشاره به متواری شدن تعداد دیگری از متخلفان تصریح کرد:کماکان تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این پرونده ادامه دارد.

شهسواری ادامه داد: متخلفان در صدد استخراج غیر مجاز شیرابه این گیاه ارزشمند بودند که با هوشمندی و سرعت عمل نیرو‌های منابع طبیعی ناکام ماندند.

او، افزود: پس از تشکیل پرونده، متخلفان برای طی کردن مراحل قانونی به محاکم قضایی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گراش ضمن هشدار جدی به متخلفان عرصه‌های طبیعی اضافه کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان با زیر نظر قرار دادن این عرصه‌ها اجازه هیچ نوع تخلفی را به قاچاقچیان و متخلفان نخواهند داد.

شهسواری، از مردم درخواست کرد هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی را به شماره تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع گزارش دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.