بهره مندی زندانیان اهواز از خدمات مشاوره‌ای

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: به منظور سیاست‌های کاهش جمعیت زندانیان، خدمات مشاوره‌ای به زندانیان مستقر در زندان مرکزی استان ارائه شد.

بهره مندی زندانیان اهواز از خدمات مشاوره‌ایبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان گفت: در زمینه سیاست‌های قوه قضائیه پیرامون کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان، قضات و مدیران اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف اهواز با حضور در زندان مرکزی استان به بررسی مشکلات و ارائه مشاوره به تعدادی از زندانیان پرداختند.

او نقش شورا‌های حل اختلاف در کاهش جمعیت زندانیان را تأثیر گذار دانست و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بر تأثیر شورا‌های حل اختلاف در ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و آسیب شناسی در افزایش نیافتن تعداد زندانیان، شورای حل اختلاف نقش مهم و تأثیری گذاری در جهت کاهش جمعیت زندانیان داشته و باید از ظرفیت و توانایی آن استفاده بهینه کرد.

زبیدی نیا اظهار داشت: شعب شورای حل اختلاف در زندان‌های استان یک پتانسیل بسیار بالایی در حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان دارند که امید داریم در سال ۹۹ این شعب در زمینه کاهش جمعیت زندانیان از نظر کیفی و کمی عملکرد مطلوبتری داشته باشند و بیشتر مورد حمایت قرار بگیرند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.