اختصاص ردیف بودجه برای پروژه چهار بانده کردن مسیر استراتژیک خرمشهر- اهواز

فرماندار خرمشهر گفت: با وجود مشکلات اعتباری و بودجه در کشور شاهد اختصاص ردیف بودجه برای پروژه مهم چهار بانده کردن مسیر استراتژیک خرمشهر- اهواز هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار خرمشهر دیروز در جلسه شورای اطلاع رسانی خرمشهر  با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی خوبی در سطح این شهرستان آغاز شده گفت: آسفالت معابری که بیش از ٢٠ سال رنگ قیر را ندیده بودند از چند روز پیش آغاز شده و امیدواریم اکثر مناطق کم برخوردار شهر مشکل قدیمی آسفالت آنها حل شود.

او با اشاره به لزوم مشارکت همه دستگاه ها برای رفع مشکلات انباشته شده و قدیمی مردم افزود: متاسفانه برخی مدیران اصلا وجود خارجی ندارند و با این که مدتی است در این شهر حضور پیدا کرده ام متاسفانه برخی مدیران را حتی به چشم ندیده ام!.

فرماندار خرمشهردر ادامه با اشاره به بیماری ویروس کرونا گفت: با کمک همه بخش ها به ویژه اطلاع رسانی همه جانبه خوشبختانه خرمشهر شرایط کنترل شده تری نسبت به سایر شهرها پیدا کرده و امیدواریم با همکاری مردم شاهد کاهش بیشتر آمار مبتلایان در آینده باشیم.

حیدری افزود: همه بر این واقعیت اذعان دارند که کلید غلبه بر ویروس کووید ۱۹ در دستان «مردم» است و این امر از عهده دستگاه دولتی خارج از و این مردم هستند و اگر مردم پیش‌قراول و جلوتر از مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا باشند آن زمان است که می‌توان بر این ویروس غلبه کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.