رونمايى آذرى جهرمى از هيئت مجازى جديد ويژه شب‌های قدر

آذری جهرمی وزیر ارتباطات ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از راه اندازی سامانه جدید هیئت مذهبی در فضای مجازی خبر داد.

رونمايى آذرى جهرمى از هيئت مجازى جديد ويژه شب‌های قدربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از راه اندازی سامانه جدید هیئت مذهبی در فضای مجازی رونمایی کرد.


بیشتر بخوانید: راه اندازی سامانه مجازی محافل مذهبی برای ایام ماه مبارک رمضان


جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

«فضای مجازی در ایام کرونا، نه تنها به عنوان زیربنای سلامت و اقتصاد و خدمات و آموزش بود، بلکه در تقارن ایام ماه مبارک رمضان و شیوع کرونا، به عنوان زیربنای برگزاری مراسم‌های مذهبی هم استفاده شد.
در سامانه‌ Mahafel.live که بر بستر شبکه ملی اطلاعات برقرار شده، روزانه به طور متوسط دویست مراسم مذهبی برگزار میشه و متوسط بیست هزار نفر هم در اون شرکت می‌کنند.
امروز یک گروه دیگه از جوان‌ها یک پلتفرم دیگه به آدرس Heyatonline.ir بالا آوردند که امکانات خوبی رو برای برگزاری هیئت‌های مذهبی فراهم کرده.
به نظرم این دو سامانه در شب‌های قدر نقش مهمی رو ایفا بکنند تا ما با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌ی ملی بتونیم از مناجات با خدا بهره بگیریم. استفاده از این دو سامانه در شب‌های قدر رایگان خواهد شد تا تسهیلات ویژه‌ای برای مردم فراهم بشه.
خدا قوت به همه‌ این عزیزان که با تمام وجود در مدت کوتاه، کار بزرگی کردند».

رونمايى آذرى جهرمى از هيئت مجازى جديد ويژه شب‌های قدر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۴:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ببخشید مگه واکسن و داروی ضد ویروس منحوس و تروریستی کرونا رو ساختید یا در اختیار دارید که انقدر محکم می گویید مدارس در منطقه های سفید باز می شود اگر منطقه ایی سفید هست به علت اینکه ملت توی خونه هاشون قرنطینه خانگی بودند کافیه یه فرد آلوده وارد مدارس بشه کل مدرسه آلوده میشن به ویروس کرونا اون وقت شما واکسن داری دارو داری که بچه های مردم رو خوبشون کنید چه ضمانتی می دهید ؟!!! مگر جان فرزندان ملت یازیچه یا شوخی بازیست باید پایان سال تحصیلی رو هر چه سریعتر اعلام کنید و امتحانات آخر سال رو هم در منازل از طریق فضای مجازی بگیرید همانند مناطقی که وضعیتشون قرمز هست زمانی شما می توانی اینچونین محکم دستور بازگشایی بدهید که کاملا خیالتان از هر لحاظ جمع باشد و واکسن و داروی کرونا کشف و به وفور تولید شده باشد و در دسترس باشد مردم فرزندانشان را با چه ضمانتی به مدارس بفرستتند وقتی روزانه این همه کشته و تلفات میگیرد در کشور و کل جهان این ویروس مرموز کشنده و خطرناک که هنوز هیچگونه واکسن و دارویی برای مقابله باهاش کشف نشده مسئله جان فرزندان است و خانواده فرزندان ملت پایان سال تحصیلی را اعلام کنید و امتحاناتت رو هم در منازل از طریق فضای مجازی بگیرید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام . وعده ی اینترنت vdsl که جناب وزیر داده بودند چه شد؟ چرا خبری در این باره منتشر نمی کنید؟
آخرین اخبار