کاهش بودجه نقل و انتقالاتی تاتنهام/ مورینیو با دست خالی در نقل و انتقالات تابستانی

باشگاه تاتنهام هاتسپرز به دلیل ضرر ناشی از تعطیلی مسابقات، ناچار است بودجه خود در نقل و انتقالات تابستانی را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان, شیوع ویروس کرونا تمام جنبه‌های زندگی مردم جهان را تحت تاثیر قرار داده و فوتبال هم از این قائده مستثنی نیست. ضرر مالی ناشی از تعطیلی مسابقات فوتبال باعث شده تا باشگاه‌های بزرگ اروپایی بر بودجه خود برای فعالیت در بازار نقل و انتقالات تابستانی بازنگری کنند.  

یکی از این باشگاه ها، تاتنهام است که در حال حاضر زمین جدید آن به نام تاتنهام هاتسپرز هزینه‌های زیادی روی دست این باشگاه لیگ برتری گذاشته  است. قرار بود چند رویداد مختلف از جمله مسابقه بوکس میان آنتونی جاشوا و کوبرات پولف در این ورزشگاه برگزار شود، اما تعطیلی مسابقات و بسته شدن ورزشگاه‌ها باعث لغو تمامی این رویداد‌های درآمدزا برای باشگاه لندنی شد.  

چنین شرایطی باعث شده توانایی مالی تاتنهام در بازار نقل و انتقالات تابستانی کاهش یابد. آن‌ها باید به دنبال جذب بازیکنان آزاد، مبادله بازیکنان خود با تیم‌های دیگر و یا به خدمت گرفتن بازیکنان دیگر تیم‌ها با قرارداد‌های قرضی باشند تا متحمل هزینه کمتری شوند.


بیشتر بخوانید: برگزاری تمرینات تاتنهام با رعایت فاصله اجتماعی


مورینیو که در ماه نوامبر هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، سعی کرد سبک بازی خاص خودش را در این تیم اجرا کند که این شیوه متناسب با سبک بازی برخی از ستارگان این تیم نبود. همین موضوع باعث شد نیاز آقای خاص به جذب بازیکنان جدید در پنجره‌های نقل و انتقالاتی پیش رو، بیشتر به چشم بیاید.  

در ماه ژانویه گدسون فرناندز و استیون برخواین با نظر مورینیو با قرارداد‌هایی قرضی از بنفیکا و پی اس وی آیندهوون راهی تاتنهام شدند و به نظر می‌رسد آقای خاص در نقل و انتقالات تابستانی هم باید با قراداد‌هایی قرضی، بازیکنان ارزان قیمت تری را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار