نواخته شدن زنگ سپاس در شهرکرد

زنگ سپاس معلم در دبستان دکتر علی شریعتی شهرکرد نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام معلم و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، زنگ سپاس معلم در دبستان پسرانه دکتر علی شریعتی نواخته شد.

فرحناز قائد امینی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک روز و هفته معلم و تقدیر و تشکّر از کار جهادی همکاران در این شرایط بحرانی و حساس اظهار داشت: در منزلت معلمان همین بس که اولین معلم هستی، ذات باریتعالی است و پیامبر عظیم الشأن اسلام و تمامی امامان و پیشوایان دینی ما خودشان را معلم قلمداد می‌کردند.

او افزود: نامگذاری ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هر سال به عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصتی خاصه‌ای است برای ارج نهادن به مقام معلمان و اساتیدی، چون علامه و فرزانه شهید مطهری و بزرگان و شخصیت‌های وارسته‌ای که در کسوت معلمی بودند.

قائدامینی با تأکید بر اینکه فرایند آموزش تعطیل شدنی نیست اضافه کرد: در راستای برنامه ریزی‌های لازم جهت استمرار فرایند آموزش و کیفیت بخشی و با همت بالای مدیران مدارس و معلمان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی بود که توانستیم در کشور خوش بدرخشیم.

او ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان استان در شرایط کنونی گفت: معلمان ما در جای جای استان با تلاش بی وقفه و شبانه روزی در این ایام صحنه‌های ماندگاری از ایثار و مهربانی و عشق به دانش آموزان و کسوت معلمی را به یادگار گذاشتند که تا همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.