معلمان یزدی در بحران کرونا گل کاشتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در روز هایی که درگیر ویروس کرونا بودیم تمامی معلم ها با همت بلند کار تدریس را شروع کردند.

معلمان یزدی در بحران کرونا گل کاشتندعباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: جلسه مشترک مدیران کل و معلمان منتخب استان و نماینده اولیاء به صورت ویودیو کنفرانس در آموزش و پرورش استان برگزار برگزار شد.

دانافر افزود: در جلسه مشترک مدیران و معلمان نمونه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همکاران در دو ماهه گذشته روز معلم را به معلمان دلسوز و بلند همت تبریک گفت.

او بیان کرد: با اینکه در سامانه شاد آموزش و پرورش مشکلاتی وجود داشت و بعضی از دانش آموزان نمی توانستند اطلاعات خود را ثبت و تکمیل کنند با این حال معلمان، خود جوش گروه هایی تشکیل دادند و آموزش را تعطیل نکردند.

دانافر با اشاره به اینکه در ابتدای اسفند ماه ۹۸، ۳۰ درصد محتوای دروس هنوز تدریس نشده بود، گفت: معلمان بسیار مسئولانه به آموزش دانش آموزان ورود کردند و با همت بلند تلاش کردند که عقب ماندگی دانش آموزان را جبران کنند.

او گفت: اگرچه در سامانه شاد با چالش هایی رو به رو بوده ایم، و هنوز هم مشکلات فنی در این سامانه وجود دارد اما کارهای خوبی برای تدریس دروس به دانش آموزان انجام شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان از تمامی همکاران به ویژه معلمانی که در مناطق دور دست روستایی و عشایری بوده اند و توانستند سامانه شاد را راه اندازی کنند، صمیمانه تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.