بیش از ۳۰ درصد مدارس مهریز نیازمند مقاوم سازی است

مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: بیش از یکصد آموزشگاه در مهریز وجود دارد که حدود ۳۰ درصد آن نیازمند مقاوم سازی است.

بیش از ۳۰ درصد مدارس مهریز نیازمند مقاوم سازی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید کاظم حسینی المدواری مدیر آموزش و پرورش مهریز در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم با تقدیر از خیرین مدرسه ساز مهریز گفت: عملیات ساخت ۹ پروژه آموزشی خیری در شهرستان آغاز شده است که با افتتاح این مدارس گام بزرگی در رفع کمبود فضای آموزشی شهرستان برداشته خواهد شد.

او افزود: در سال جاری بیش از ۱۰۰ معلم جدیدالاستخدام فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های ابتدایی، متوسطه دور اول و دوم، جذب می‌شوند.

حسینی ادامه داد: همایش‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی و سازماندهی بیش از ۸۰۰ نفر از معلمان در مقاطع ابتدایی، متوسطه دور اول ودوم در سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز تصریح کرد: در همایش‌ شکوفه ‎‌های در سایه سار مهر نیز از دانش آموزان ایتام و پیشکسوتان فرهنگی و افتخار آفرینی معلمان مهریزی در رقابت‌های علمی تخصصی، تربیت بدنی استان یزد تجلیل می‌شود.

او بیان داشت: از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش مهریز افتتاح دو پروژه آموزشی در مهریز با حضور استاندار یزد بازدید مدیر عامل موسسه علمی آینده سازان کشور و افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه پسرانه حضرت ابوالفضل (ع) از مهریز است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.