فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و جلوه‌های عشق و ایثار

فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت:هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و جلوه‌های عشق و ایثار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن گرامیداشت هفته معلم و تبریک این هفته به مربیان و تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت، اظهار داشت:معلمان بعنوان مربیان نظم دهنده امنیت اجتماعی در سطح جامعه هستند.

او با اشاره به اینکه معلمان منبع والای علم و معرفت و جلوه‌های عشق و ایثار هستند، افزود:این قشر زحمت کش جامعه با توانایی و شناخت کافی از آینده، می‌توانند جهل را از دل‌ها بزدایند و فطرت دانایی انسان‌ها را زلال و روان سازند.

سردار یاری، اظهار کرد:تغلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار و از شئونات الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند.

این مقام انتظامی با اشاره به سخن گهر بار امام (ره) که معلمی شغل انبیاست، بیان کرد:در واقع معلمان با تأسی از پیامبران تربیت، پرورش، و آموزش انسان‌ها را در مسیر سعادت و کمال جامعه بشری هموار می‌نمایند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، اضافه کرد: با فرا رسیدن هفته معلم و سالروز شهادت این اسوه علم و ادب، نیروی انتظامی استان فرصت را مغتنم می‌شمارد و موضوع سپاس خود را نسبت به مقام شامخ معلم ابراز داشته و همت و تلاش والای آنان را ارج می‌نهد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.