فرمانده انتظامی استان ایلام:

رمز پیشرفت تولید صنعت کشور در گرو استعداد کارگران است

فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی، روز کارگر را به کارگران زحمتکش تبریک و رمز پیشرفت و موفقیت کشور را در گرو استعداد کارگران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بی شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار و همچنین نبض تولید و صنعت کشور در گرو استعداد کارگرانی است که بعنوان نیروی محرکه چرخه اقتصادی تلاش و فعالیت می‌نمایند.

او افزود: امیدوارم در طلیعه سال ۱۳۹۹ که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال جهش تولید مزین و نام گرفته، انگیزه و همت والای تمامی تلاشگران کار و تولید در مسیر تحقق عدالت و پیشرفت کشور قرار گیرد.

سردار یاری با اشاره به بهره گیری از ظرفیت بالقوه سرمایه انسانی در جهت نیل به قلعه‌های رفیع رشد و بالندگی در کشور، اضافه کرد: باید گام‌های استواری برداشته شود و به جایگاه و نقش ارکان مختلف جامعه بخصوص کارگران زحمتکش و توانمند توجه نمود.

فرماندهی انتظامی استان ایلام ضمن گرامیداشت هفته کارگر، یاد آور تلاشگران خستگی ناپذیر جبهه سازندگی کشور، موفقیت آن جهاد گران عرصه تولید و توسعه را از خداوند سبحان خواستار شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.