پرهیز شوراها از اختلافات برای جلب رضایت مردم و پیشرفت خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر شوراها برای جلب رضایت مردم و پیشرفت و آبادانی خرمشهر از اختلاف پرهیز کنند و برای حل مشکلات سعی و تلاش نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای شهر خرمشهر با بیان اینکه مطمئنا نقش شورای شهر در تسریع روند توسعه پایدار در سطوح مختلف بر کسی پوشیده نیست گفت: همگان بر نقش این نهاد مردمی بعنوان یک نهاد تصمیم گیرنده و نظارت کننده بر امور شهری و عملکرد شهرداری در چهارچوب قانون و موازین که میتواند تاثیرگذاری مثبتی بر توسعه و دست یابی به حقوق شهروندی داشته باشد اعتماد و اعتقاد دارند.

او افزود: برای نظارت بر ارکان شهرداری نیاز به شاخص‌های ارزیابی عملکرد است و لازم است این ارزیابی برای مردم شفاف سازی شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:رفع  مشکلات شهرستان و همچنین خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

حیدری افزود: رابطه شورا با مردم،  شهرداری، فرمانداری و همه نهادها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و مطمئنا با شور و مشورت می توان خیلی از مسایل و مشکلات شهر را حل کرد.

او با بیان اینکه امنیت اجتماعی در گرو اعتماد عمومی است ، گفت: اعتماد عمومی به شوراها، نهادها و فرمانداری که همه اینها یک زنجیره ای هستند که ارتباط مستقیم با هم دارند و نمادها و الگوهای آن ساخته شده و یکی از آنها شورا است لذا مسوولیت و اهمیت کار شوراها مسئولیت پذیری همراه با پاسخگویی در مقابل مردم است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.