راه اندازی پویش کودک قهرمان من در فارس

مدیرکل بهزیستی استان فارس گفت: پویش کودک قهرمان برای ارتقای سطح دانش و مهارت والدین راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس با اشاره به راه اندازی  پویش کودک قهرمان من برای ارتقای سطح دانش و مهارت والدین در خصوص ارائه مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و ایجاد فرصت برای مربیان در بروز خلاقیت و شناخت و پرورش استعدادهای کودکان بیان کرد: تمامی فعالیت‌های موجود در کتاب‌های معرفی شده در منابع مورد تایید سازمان بهزیستی با روش‌های قصه گویی، طراحی بازی و کاردستی  از موضوعات جشنواره است.

او، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال است، و علاقه مندان به شرکت در پویش کودک قهرمان من می‌توانند آثار خود را به وب سایت mahdportal بهزیستی ارسال کنند که آثار در ۲ مرحله استانی و کشوری داوری داوری می شود.

کشفی نژاد ادامه داد: تناسب اجرا و ضبط فعالیت با نهادهای فرهنگی، پوشش محلی و بومی و پوشش مناسب، ضبط فیلم‌ها با زمان حداکثر ۵ دقیقه‌ای، اجرای قصه‌ها و سرودها و اشعار بدون جلوه‌های ویژه ای مانند موسیقی متن است.

مدیرکل بهزیستی استان فارس با تاکید بر سنجش فعالیت مربیان مهدهای کودک در طول دوران قرنطینه و میزان مشارکت خانواده‌ها به واسطه این پویش، افزود: آثاری که کودکان با توجه به این آموزش‌ها خلق می‌کنند در این پویش خود را نشان می دهد.

او، اضافه کرد: یک هزار و ۲۰۰ مهد کودک شهری و روستایی در استان فارس زیر نظر بهزیستی فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار