باز بودن رستوران های بین راهی در روزهای ماه رمضان

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت:رستوران های بین راهی با مجوز میراث فرهنگی و رعایت موارد بهداشتی در ماه رمضان باز هستند.

بار بودن رستوران های بین راهیی در روزهای ماه رمضانسرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: از عموم شهروندان انتظار می رود برای تحکیم پیوند‌های ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت ارزش‌های دینی در اماکن عمومی تلاش کنند.

او با اشاره به لزوم ادامه فعالیت برخی از صنوف و مشاغل که بایستی در طول ماه رمضان ارائه خدمات داشته باشند، گفت: با آغاز ماه میهمانی خدا، صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها، اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود که البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی اند، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی، به نحوی که تظاهر به روزه خواری در ملاعام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت.

او در خصوص نحوه فعالیت رستوران‌های بین راهی هم گفت: این دسته از واحد‌های صنوفی نیز با معرفی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی، جهت رفاه حال مسافران با رعایت پوشش مناسب و همچنین رعایت دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مجوز فعالیت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با دعوت همگان به اجرای فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر و رعایت شان و منزلت ماه مبارک رمضان، گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه ضیافت الله را رعایت نکرده و به تذکرات بی توجهی کنند، برخورد قانونی کرده و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.