ضرورت رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در ادارات استان سمنان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ضرورت رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در ادارات استان گفت: حضور دوسوم کارکنان ادارات ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح حضور و ارائه خدمت دوسوم کارکنان ادارات همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی در ادارات استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

او  بابیان اینکه نیاز است تا افرادی که از ابتلاء به این بیماری بهبود پیدا کردند برای بازگشت به کار و جامعه فرهنگ‌سازی مناسب صورت گیرد، افزود: با توجه به بازگشایی بازار و مراکز تجاری در خصوص رعایت مسائل و موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر لزوم آموزش دهی و فرهنگ‌سازی در مناطق روستایی برای رعایت بهداشت بیان کرد: اجرای بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در خصوص رعایت نکات بهداشتی در محیط کار و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ادارات مدنظر قرار داشته باشد.

سعد الدین بابیان اینکه شناسایی نقاط ضعف و قوت عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در اولویت نخست قرار دارد، تأکید کرد: این امر نقش مؤثری در رفع کمبود‌ها و نواقص موجود ایفا می‌کند.

او  یادآور شد: پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم و مراجعین به دستگاه‌های اجرایی استان با دقت و با سرعت انجام شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.