اتحادیه اروپا: مذاکرات خروج انگلیس از اتحادیه ناامیدکننده است

مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا گفت‌وگوهای جاری در رابطه با خروج انگلیس از این اتحادیه را ناامیدکننده خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، میشل بارنیه، مذاکره‌کننده اصلی اتحادیه اروپا درباره خروج انگلیس از این اتحادیه، در پایان آخرین گفت‌وگو‌های مربوط به سازوکار خروج تاکید کرد که این مذاکرات ناامیدکننده بوده است.

بحث و گفت‌وگو‌های انگلیس و اتحادیه اروپا در رابطه با عملی شدن خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا، پس از تاخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا مجددا این هفته از سر گرفته شد.

دوره خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا قرار است تا پایان سال جاری میلادی باشد و تا این مدت باید جزئیات این خروج به طور کامل مشخص شود.

این در حالی است که اکنون چهارمین ماه میلادی هم در حال پایان پذیرفتن است اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات ایجاد نشده، چراکه اتحادیه اروپا و انگلیس به طور گسترده با شیوع ویروس کرونا درگیر شده‌اند.

نگرانی‌ها از آنجایی بیشتر می‌شود که انگلیس تاکید کرده که حاضر نیست این دوره انتقالی را تمدید کند و همین موضوع باعث نگرانی بیشتر اتحادیه اروپا شده است.

انگلیس در ۳۱ ژانویه سال جاری میلادی تحت نخست‌وزیری بوریس جانسون تصمیم گرفت تا بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود. پیش‌بینی می‌شود مشکلات گسترده اقتصادی در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا متوجه این کشور شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
نباید نا امید شد،نا امید شیطان است!
آخرین اخبار