سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه است

امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه  و رضا زارع زاده فرماندار مهریز در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفتند.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

  امروز پس از گذشت سال‌ها از تأسیس این نیروی ارزشی و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و کیان نظام مقدس اسلامی، پشتوانه‌ای محکم برای مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است.

اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران شهرستان مهریز و همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفته، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این نیروی مکتبی و مردمی به منظور تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.