امام جمعه مهریز:

دولت به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نطارت داشته باشد

امام جمعه مهریز با اشاره به به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، گفت: دولت اجازه ندهد به بهانه گرانی بزنین کالا‌های دیگر هم گران شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبد الرضا محی الدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم،گفت: وظیفه امت پیامبر حفظ وحدت و یکپارچگی است که وحدت سبب شکوه و عظمت اسلام می‌شود.

او افزود: اگر مردم در برابر سهمیه بندی بنزبن سکوت کرده و دولت را همراهی می‌کنند دولت نباید از این سکوت سو استفاده کند .
امام جمعه مهریز گفت: دولت به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نطارت مستقیم داشته و نگذارد به بهانه گرانی بزنین کالا‌های دیگر هم گران شود.

او با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج ادامه داد: بسیج یعنی شهامت، انقلاب، ایثار و بصیرا در برابر نفوذ و فتن‌های شوم دشمنان و عمل بهنگام است.

حجت السلام محی الدینی بیان کرد: حرکت بسیج و بسیجان باید مستمر و با قوت در جهت براندازی استکبار و آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا و استکبار ادامه داشته باشد.

او در بخشی دیگری از سخنان خود به بیان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: با توجه به پایین بودن سرانه مطالعه ترویج فرنگ کتابخوانی در خانواده‌ها باید افزایش یابد و از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنند.

حجت السلام محی الدینی با بیان اینکه کتابخانه‌های شهرستان مهریز از امکانات مناسبی برخوردار است، گفت: باید افراد مراجعات خود را به کتابخانه‌ها بیشتر کند و از موبایل‌ها و فضای مجازی دور شوند.

او ادامه داد: مطالعه باعث افزایش علم و تجربه افراد می‌شود و کتاب‌های خوب می‌تواند سرمایه‌های مناسبی برای انسان‌ها باشد.

امام جمعه مهریز با اشاره به اینکه قوه قضائیه کار خود را در مبازه با مفاسد اقتصادی به خوبی انجام داده است، بیان داشت: نباید هیچ دستگاه یا فردی با آن‌ها در مبارزه با مفاسد اقتصادی مخالفت یا مقابله کند.

او ادامه داد: باید هرکس که به بیت المال دست درازی کند دست اورا قطع کرد، زیرا بیت المال مطلق به مردمی است که هم اکنون در زیر فشار‌های اقتقادی کمر خم کرده اند.

انتهای پیام/ی

نماز جمعه شهرستان مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.