تلاش بارسلونا برای جذب مارتینز

باشگاه بارسلونا قصد دارد لوتارو مارتینز را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد و در این راه حاضر است یکی از مهاجمان خود را به اینتر میلان بفرستد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت، باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب لوتارو مارتینز مهاجم جوان اینتر میلان، آنتوان گریژمان را به باشگاه ایتالیایی بدهد.

مارتینز ۲۲ ساله در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشته و اکنون باشگاه‌های زیادی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند.

بارسلونا و رئال مادرید هم از جمله باشگاه‌های متمایل به جذب ستاره آرژانتینی هستند که بند آزادسازی قرارداد او حدود ۹۲ میلیون پوند است.

چلسی و منچستر یونایتد هم به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی هستند، اما در حال حاضر بارسلونا در این زمینه از شانس بیشتری برخوردار است و آن‌ها به دنبال پیدا کردن جایگزینی برای لوئیس سوارز هستند.


بیشتر بخوانید: راه‌حل اینتری‌ها برای انقال مارتینز به بارسلونا


سوارز که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود، چند بازی این فصل را از دست داد و با توجه به شرایط سنی او، مسئولان بارسلونا قصد دارند مهاجم دیگری را جایگزین او کنند.

بارسلونا قصد دارد برای جذب مارتینز، آنتوان گریژمان که نتوانست در فصل اول حضورش در اولدترافورد انتظارات را برآورده کند را به باشگاه ایتالیایی بدهد، زیرا با شیوع ویروس کرونا و ضرر مالی هنگفت باشگاه‌های اروپایی، بعید است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی معامله‌های بزرگ به شیوه مدرن انجام شود و احتمالا بیشتر شاهد نقل و انتقالات مبادله‌ای خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار