راه‌حل اینتری‌ها برای انقال مارتینز به بارسلونا

تیم اینتر میلان در نظر دارد، لائوتارو مارتینز بازیکن خود را با آنتوان گریزمان، بازیکن تیم بارسلونا معاوضه کند تا مشکل مالی بارسلونایی‌ها برای این انتقال حل شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که فوتبال اروپا به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده، اما بازار نقل و انتقالات بازیکنان در جریان است. یکی از نقل و انتقالات احتمالی در تابستان امسال، انتقال لائوتارو مارتینز مهاجم تیم فوتبال اینتر میلان به تیم فوتبال بارسلونا است.

با توجه به ضرر‌های مالی تیم فوتبال بارسلونا به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تیم برای این انتقال بزرگ با مشکل مالی مواجه شده است. مسئولان آبی اناری پوشان به دنبال راه‌حلی برای تامین مالی این انتقال هستند. تیم بارسلونا باید برای آزادسازی این بازیکن مبلغ ۱۱۱ میلیون یورو به تیم اینتر پرداخت کند.

شنیده‌های حاکی از این است که مسئولان اینتر در نظر دارند تا بازیکن خود را با آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی تیم بارسلونا معاوضه کنند. مبلغ آزادسازی گریزمان ۱۲۰ میلیون یورو است. با توجه به اختلاف کم مبالغ آزادسازی این ۲ بازیکن شاید این راه‌حلی منطقی برای انتقال آن‌ها باشد.

البته ظاهرا مسئولان تیم بارسلونا راضی به فروش گریزمان نیستند، اما اگر بخواهند مارتینز را در تیم خود داشته باشند، شاید این تنها راه انتقال این بازکن باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار